Setmana de Carnaval

SETMANA DE CARNAVAL

Durant aquesta setmana el Rei Carnestoltes ens ha manat tot de coses per portat posat o, fins i tot, per a fer algun disbarat!

carnes

cliqueu a la imatge per veure’n les fotos

DIJOUS GRAS

Enguany hem rebut la visita dels nens i les nenes de l’Escola Les Moreres de Les Pobles.

Com a amfitrions hem volgut que l’acollida fos el més càlida i propera possible. Així doncs hem preparat una activitat de descoberta en la que  els alumnes de primària s’han organitzat en grups  heterogenis i dels que ha calgut la col·laboració de tothom per a resoldre el joc amb èxit. Hem seguit el camí de l’ermita tot observant detingudament l’entorn.

Per altra banda els nens i les nenes d’Educació infantil ens hem trobat a l’aula del Gaig, i després de presentar-nos  hem sortit a esmorzar a la Palanca. En acabar hem pogut jugar una estoneta i descobrir el camí dels pinyoners, intentant veure un pit-roig o algun gaig despistat.

anja-boretzki           cliqueu a la imatge per veure’n les fotos

Els companys de Les Moreres ens han portat coca amb sucre per esmorzar. Ha estat deliciosa!!!!

CARNAVAL

El divendres de Carnaval ens va fer mal temps, i com que tota l’escola, nens, mestres, pares i mares havíem preparat la festa i les disfresses amb molt d’entusiasme, vam decidir ajornar-ho.

Així doncs el Carnaval l’hem celebrat aquest divendres 3 de març

new_3_img-20170305-wa0001

Per mi que a la Vella Quaresma no li ha fet gens de gràcia i ha acabat remullant-nos la festa.

Però hi hem trobat la solució i ens hem repartit per les aules a menjar-nos la coca amb xocolata. Ha estat molt divertit.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *