Ruta per Barcelona

“Els i les alumnes de 5è i 6è vam anar a visitar Barcelona i el Parlament.

Per arribar a Barcelona necessitàvem el tren. Primer vam anar amb cotxes particulars fins a l’estació del Vendrell. Allà vam comprar 3 “Bonotrens”.

Ja a Barcelona, vam visitar el Palau de la Música Catalana, vam veure les façanes, després la Catedral i l’església de Sta. Maria del Mar.

Un cop arribats al Parlament el vam entrar a visitar. Allà vam fer un joc de rol per a saber qui seria el/la President/a de Catalunya (entre els i les alumnes de la classe).

Al cap d’una estona vam anar a dinar al parc de la Ciutadella. Després vam anar a veure el Born, l’estació de França, Colom, el mercat de Sant Josep, on al davant, en un balcó, hi havia una noia del museu Eròtic. I també vam veure la Font de Canaletes, que té un bevedor per a gossos.

Al tornar, al Vendrell ens hi esperaven els pares”.

Notícia redactada per: Mar Palau León