Un nou curs comença

Benvinguts i benvingudes al nou curs.

Hem començat el curs. Per a tots nosaltres representa un canvi, canviem de curs, d’aula, algunes companyes fins i tot han canviat d’escola, i aquest any canviem el nom de l’ocell de la classe.

Durant aquest primers dies hem treballat per conèixer-los una mica millor. I aprofitant el Dia dels ocells n’hem fet la presentació.

Al matí d’aquesta diada, hem gaudit d’un Joc de Pistes en el que calia superar qüestions relacionades amb els Ocells.

A la tarda s’han fet les presentacions a l’aula-menjador.

Us convidem a seguir les nostres activitats als blocs d’aula.

1. Amalia Bel

Quines presentacions més xules! M’han agradat moltíssims! Una abraçada molt forta a tot l’alumnat de l’escola i una altra per a l’equip!
    Que tingueu un molt bon curs 18/19!