Lectura en veu alta

El divendres 15 els alumnes de Cicle Mitjà i Superior han iniciat el projecte de “Lectura en Veu Alta” .
Han format grups amb el nom de diferents escriptores i escriptors destacats de la literatura catalana des del segle XIII fins al XX.
Els autors i autores escollits per al projecte han estat: Ramon Llull, Joanot Martorell, el Rector de Vallfogona, Victor Català, Lola Anglada, Miquel Martí i Pol i Joana Raspall.

Un cop descobert l’autor que els representa com a grup, han cercat informació per descobrir els fets més importants de les seves vides així com les seves principals obres.

Posteriorment entre tots els grups han confeccionat una línia del temps amb tota la informació recollida.

Ara, un cop establerts els grups, ja ens podem posar a la feina i començar a preparar les diferents lectures.