FESTIVAL DE NADAL

Un any més ja ha arribat Nadal!

I com és tradició ho hem celebrat tots junts cantant, tocant i ballant nadales!

Els alumnes de Cicle Superior ha interpretat dues obres de teatre (“Soc petit però eixerit” i “Rudolf al Pla de Manlleu”) on s’hi enllacen les actuacions de tots els cursos de l’escola.

Entre tots hem fet molt bona feina i ens ho hem passat molt bé! Moltes gràcies als que hi han col·laborat i ho han fet possible. Especialment al cafè per cedir-nos l’espai i a la Maika pel bonic maquillatge. Moltes gràcies!

Aquí teniu el vídeo sencer de tot l’espectacle. Ideal per gaudir-ne un llarg vespre d’hivern amb la família!

Que vagi de gust i bones festes!

1. Marga

Moltes felicitats! Ha estat molrevisant bonic el festival de nadal, els pares l’hem disfrutat molt,
    Felicitats a tots els alumnes i a tots els mestres
    Gràcies