Dia Mundial del Medi Ambient

Avui 5 de juny DIA MUNDIAL del MEDI AMBIENT, els nens i nenes de la classe de la Mallerenga Carbonera hem presentat el nostre conte a la resta de companys i mestres de l’escola. La història que s’hi explica va molt d’acord amb la preservació del Medi Ambient, la qual cosa cada dia convé tenir més present.

Els nens i nenes han explicat COM SE’NS VA ACUDIR ESCRIURE UN CONTE, els PASSOS QUE VAM SEGUIR PER A FER-HO i finalment l’han llegit a tothom.

Podeu llegir-lo clicant a la imatge

“Aquest curs, arran dels minuts diaris de lectura a l’aula vam engrescar-nos a escriure un conte. El motiu fou, que molts dels contes que llegíem havien estat escrits per nens i nenes de 1r i 2n i d’altres cursos i escoles. La possibilitat de presentar  la nostra obra al concurs “Pilarín Bayés” ens va acabar de motivar.

El cas és però, que escriure un conte no és tan senzill i menys quan ho fem a 20 mans!!!, així que es va exhaurir el termini de presentació al concurs. Malgrat això no ens va desanimar i vam continuar amb la nostra dèria.

Aquesta activitat ens ha permès treballar en equip, posar-nos d’acord, respectar el parer d’altres… a més de conèixer i practicar TOT el relacionat amb l’escriptura de textos. Així doncs després de tota aquesta feinada no n’hi havia per menys que compartir-ho.”

Ppt Com Vam Escriure El Conte by Montserrat on Scribd