descobrim i cuidem el nostre entorn

Com sabeu, durant aquests últims dies de setembre s’han dut a terme arreu, diferents actes relacionats amb la VAGA MUNDIAL per AL MEDI AMBIENT 27-S.

De tothom és sabut que la “salut” del nostre planeta és, cada cop més delicada i ens cal prendre-hi part per intentar recuperar-la.

A l’escola hem tractat el tema, n’hem parlat, hem conegut la Greta Thumberg.

També hem aprofitat per conèixer encara més el nostre entorn, per a respectar-lo i tenir-ne cura.

Els més grans de l’escola han sortit a primera hora per a deixar les pistes i les proves que seguiríem la resta de grups durant el matí.

Les diferents pistes ens han posat a prova sobre els nostres coneixements de botànica. Els arbres, els arbusts, les plantes. Les remeieres i les aromàtiques que donen nom a les nostres classes.

Finalment durant la sortida hem aprofitat per recollir deixalles que hem trobat pel camí.

1. Marga

Estic segura que heu après molt de la botànica del nostre entorn, i un aplaudiment per recollir les deixalles, un altre dia podem repetir amb els pares.???