Celebrem el dia de la música!

El dia 22 de novembre és celebra arreu del món el dia de la música i a la nostra escola no vam voler ser menys.

Els infants són creatiu per naturalesa, ja que la creativitat és una característica general de l’ésser humà i no una qualitat reservada als artistes. En aquest sentit, nosaltres només hem d’oferir-los aquest context on puguin despertar la seva imaginació. L’educació musical, i la música en general, té molts avantatges que influeixen positivament en el desenvolupament infantil, un d’aquest és que els ajuda a fer brotar la seva creativitat.

Cliqueu a sobre de la foto per veure més imatges.

És per això que durant el matí del mateix dimecres 22, ens vam convertir en veritables “lutiers” construint tota mena d’instruments, des de maraques fins a guitarres! Mireu quina orquestra més variada vam organitzar!

Però el matí va començar molt diferent, vam rebre la visita d’un convidat molt especial. Els alumnes del nostre centre van poder gaudir d’una xerrada de la mà d’Aleix Marcoval, músic invident que toca la trompeta i el trombó des de ben petit. Ens va explicar com es va endinsar en aquest món ple de melodies i ritmes. I va acabar oferint-nos un concert. També vam poder escolar-lo interpretant un duet, acompanyat per l’Amalia, la nostra mestra de música.

Va ser una experiència molt gratificant per al nostre alumnat ja que van poder veure i viure de primera mà que la música és un llenguatge universal i a l’abast de totes les persones.

A continuació us deixem un petit tastet del concert, esperem que el gaudiu tant com nosaltres:

I recordeu, visca la música!