Tennis Platja

Que el Pla de Manlleu no tingui platja no és impediment per poder descobrir aquest esport tan divertit.

Les nenes i nens de Cicle Mitja i Superior, han rebut la visita del Joel Ramírez, responsable de l’Àrea de Tennis Platja de la Federació Catalana de Tennis.

Després d’una breu explicació sobre aquest esport, tots els alumnes han pogut començar a practicar.

Han estat distribuïts en les diferents pistes de Tennis Platja i cada 5 minuts han rotat de pistes a través del joc del rei de la pista i l’ascensor.

Hem passat un matí genial gaudint d’aquest magnífic esport.

Agraïm la col·laboració de la Federació Catalana de Tennis que ens ha cedit tot el material necessari durant dues setmanes per tal que els nens tinguessin un primer contacte amb aquest esport.

Esperem poder repetir l’activitat els propers anys.