SETMANA DE CARNAVAL

La setmana ha començat amb les ordres que Sa Majestat el Rei Carnestoltes ha manat, i que els més grans de l’escola ens han vingut a presentar.

TALLER DE PERCUSSIÓ

La comunitat dels grans ha fet diverses sessions de percussió amb la Maria, que pertany a la Colla de Diables de El Pla de Manlleu. Han practicat uns ritmes amb els timbals per tocar durant la rua de Carnaval.

La comunitat dels Mitjans i la dels petits han fet una sessió de percussió i els ha encantat!

DIJOUS GRAS_COMUNITAT PETITS

Per celebrar dijous gras els més petits de l’escola han anat a l’Ermita de Sant Miquel a esmorzar.

Pel camí han observat els ametllers florits.

DIJOUS GRAS_COMUNITAT DELS MITJANS I DELS GRANS

Els mitjans i grans de l’escola han fet una caminada més llarga fins a la Moixeta, on han esmorzat l’entrepà de truita i/o botifarra per agafar forces per tornar a l’escola.

RUA DE CARNAVAL

Divendres a la tarda hem sortit tota l’escola a gaudir de la rua de Carnaval pels carrers del poble acompanyats de totes les famílies.

Volem agraïr la col·laboració de l’AFA amb la xocolatada que ens han ofert en arribar a l’escola.

Dimecres de cendra una sardina han decorat per donar el carnaval per finalitzat.