Màscares de guix

El divendres 16, el 23 i el 30 d’octubre del 2020 els alumnes de cicle superior de la classe del Cabirol van fer una màscara de guix per viure una nova experiència.

Foto: Assumpció Montserrat. Alumnes i màscares.

Al matí les parelles van tallar tires de guix i a la tarda un alumne de cada parella es posava la bata, es feia una cua, es posava una diadema i crema hidratant. El company de l’alumne que s’estirava a terra anava agafant tires, les mullava i les ficava a la cara de l’alumne. El procediment es va repetir la setmana següent amb l’altre alumne. Finalment vam pintar les màscares a partir de l’esbós que havíem fet. L’experiència ha estat molt gratificant, val la pena provar-ho.

Leyre Bregel Loza i Indy Siemens.