EDUCACIÓ INFANTIL A QUEROL

El dia 8 d’octubre l’Escola Sant Miquel vam anar d’excursió a Querol. Els més grans van anar al Gorg Negre i els petits d’Educació Infantil ens vam quedar al poble.

Vam esmorzar a la plaça i després l’Anna, la guia que ens acompanyava els va ensenyar a reconèixer les petjades dels animals. Amb fang cadascú va fer la petjada de l’animal que havia triat.

Després ens vam posar en marxa i vam anar fins a l’antic rentador que està ple de peixos, allà vam coneixer a la “Flori”, la tortuga protagonista del conte, també ens va explicar que no podem deixar animals que tenim a casa als rius o a la natura, és molt perillós pels altres animals que hi viuen. Vam poder veure una tortuga de veritat que havia portat l’Anna.

Vam seguir caminant fins al castell i l’esglèsia on vam conèixer l’ofici de trementinaire, que feien les dones que curaven als demés a partir de plantes medicinals que podem trobar a la natura. En acabar l’explicació del llibre cadascú a fer un pom de plantes per endur-se a casa.

Vam tornar a la plaça del poble per dinar i jugar una estona al parc.

Abans de pujar a l’autobús per tornar a l’escola l’Anna encara va poder ensenyar-nos els ocells que hi havia i els sons que feia cada un.

Vam passar un gran dia tots junts!