Comiat del curs 2020-2021

22 de juny de 2021, un curs excepcional.

El matí va començar amb un esmorzar d’entrepans variats, per agafar forces.

A 2/4 d’11 els nens i nenes s’anaren situant als seus respectius llocs juntament als familiars dels alumnes homenatjats, de P5 i 6è.

L’acte va començar amb un:

BENVINGUTS i BENVINGUDES a l’entrega dels premis MIQUELET!

Entre el públic mirades d’estranyesa i confusió.

– Però això no era el comiat de 6è???

I sí, si que ho era, un comiat diferent, especial.

A cada alumne de  6è se li va entregar un trofeu, un MIQUELET. Com a reconeixement destacat a un tret o característica del seu caràcter, de la seva manera de ser.

Acte seguit va començar l’entrega de records als i les alumnes que finalitzen l’etapa d’Educació infantil i de Primària. Seguidament la Claudia, presidenta de l’AMPA, va fer entrega d’un detall als nois i noies de 6è.

Ells van voler fer un comiat especial a través de la lectura d’un poema escrit per l’ocasió, en el que recordaven cada curs, cada mestra i cada anècdota viscuda.

ENTREGA de RECORDS

A continuació , els alumnes de la Classe del Cabirol van oferir-nos una coreografia.

Per a finalitzar la jornada, l’animadora Marieta Voltereta ens va fer jugar, ballar i divertir-nos a tots.

Gràcies a tothom per ser-hi, gaudir-ne i a l’AMPA per subvencionar-ho.