CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

A l’Escola Sant Miquel hem treballat la lectura en veu alta.

Al llarg del 1r. Trimestre els Grumets vermells van llegir La balada del Petit Jack  i  El refugi del Tarek, els Grumets verds van llegir Pau Casals i el noi que tocava el violí i El senyor Bello i l’elixir blau.

Al 2n Trimestre, respectant els grups bombolla, vam preparar les lectures i cada dimarts o dijous posàvem a la pràctica el que havien practicat a casa.

La Dània, la Carla, la Coral, el Ferran i l’Òscar van ser els Grumets vermells que van participar a la final de l’escola.  D’entre ells la Coral va ser l’alumna que va passar a les Semifinals en línia representant l’Escola Sant Miquel. Aquest és el premi: un Diploma de participació i dos llibres per a continuar llegint.

La Mar, el Miquel, la Leticia i la Cristina van ser els Grumets verds que van participar a la final de l’escola.
D’entre ells la Leticia va ser l’alumna que va passar a les Semifinals en línia representant l’Escola Sant Miquel. Aquí teniu l’àudio.

Aquest és el premi: un Diploma de la participació i dos llibres per a continuar llegint i practicant la llengua catalana.

Ha estat una molt bona experiència que pensem repetir el curs vinent. Ànims a tots els lectors i lectores, i a totes les famílies que ho heu fet possible, moltes gràcies per la vostra participació.

L’equip docent