CARNAVAL

Durant tota la setmana hem realitzat diverses activitats relacionades amb el Carnaval.🎉

Les ordres del Carnestoltes

Sa Majestat el Rei Carnestoltes ens ha fet arribar les seves ordres i nosaltres que tenim ganes de gresca les hem complert.

Dijous gras

Dijous, aprofitant el bon temps, hem fet una excursió a Aiguaviva a esmorzar el tradicional entrepà de butifarra i /o truita.

Hem gaudit de la passejada i de la visita al poble.

Carnaval

Divendres hem celebrat el Carnaval a l’escola.

Al matí hem fet un concurs de disfresses al pati. El Carnestoltes ha estat l’encarregat d’entregar les medalles🏅 (or, plata i bronze) de les 4 categories que s’han fet: disfressa més treballada, més creativa, més sostenible i més votada.

A la tarda, hem sortit pels carrers del poble amb la Rua de Carnaval, aquest any hem preparat diverses coreografies amb l’ajuda de la Mireia (que fa un projecte d’estada a l’empresa a la nostra escola), i que hem anat ballant durant tot el recorregut.

Al tornar, al pati de l’escola, l’AFA (Associació Famílies Alumnes) ens ha convidat a berenar, xocolata desfeta i coca. Mmmmmmm!☕

Des de l’escola volem agrair l’assistència i participació de totes les famílies.