Sortida amb sorpresa

El passat dijous tot i el vent, els nens i les nenes de la classe del Romaní i la Farigola, teníem l’encàrrec de sortir a cercar branquetes per confeccionar la nostra postal.

Ben abrigats vam enfilar camí de l’Ermita amunt.

Mentre caminàvem, recordàvem on havíem trobat el Tió, com havia arribat a l’escola altres anys… i vam començar a cridar-lo ben fort, perquè amb aquella ventada era difícil fer-se sentir.

Vam recollir les branques i pel camí de tornada no vam trobar ni rastre del Tió.

A l’entrar al pati de l’escola… arraulit vora les joguines el vam veure. Era allà, esperant-nos!!!!

Ara ja el tenim ben abrigat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *