Les aventures de la nostra VERMELLETA!!!!

Ha finalitzat el curs, i també han acabat les aventures viscudes junt a la nostra amiga Vermelleta.

IMG_4626

Hem escrit les experiències a casa de tots nosaltres i finalment, amb la col·laboració de tots, hem fet un conte conjunt on la protagonista és ella!

” Hi havia una vegada una cadernera que es deia Vermelleta. Un dia la Vermelleta va decidir anar a viatjar per tota Europa. Primer va anar a visitar Espanya. Quan va passat una hora es va trobar a una altra cadernera que es deia Blau. La Vermelleta i en Blau se’n van anar a passejar i es van trobar un trebol de quatre fulles. La Vermelleta i en Blau es van despedir i llavors la Vermelleta se’n va anar a París. Va anar a “Maisson du Xef” i després va anar a Disneyland i s’ho va passar super bé i d’aquí se’n va anar a Hawai i allà es va trobar a la seva amiga Puput, el Rossinyol, el Gaig i el Pit-roig i després se’n van anar al restaurant Paradís i es van beure un batut de coco i després van anar a la platja.

A la platja, el mar estava molt tranquil, la Vermelleta se’n va anar a Nova York on es va trobar una font d’ocells i es va mullar. Després va anar a una tenda de gelats i es va menjar un gelat de maduixa, xocolata i menta. Quan va marxar cap a Washington es va trobar amb el Donald Trump.

Després se’n va anar a la selva i es va trobar 3 lleons, 8 zebres i 1 cangur i també hi havia en Blau!! Van pujar a un coet i van anar a la lluna i van sortir de la Via Làctea i casi que entren en un forat negre, però la Vermelleta el va poder esquivar i va aconseguir tornar a la Terra. Quan van obrit la porta del coet, la Vermelleta i en Blau, no sabien on eren. Van mirar al seu voltant i van veure que eren al mig d’un forat ple de pedres i terra negre. Van sortir volant del forat i van veure un cartell que posava: Volcà del Croscat d’Olot. Quan van veure aquell cartell van voler tornar a entrar, van caure dins al forat del volcà i vam arribar al centre de la Terra on hi havia un llac amb plantes estrambòtiques, després d’una estona van veure un forat i hi van entrar. Eren a Xina i hi havia quimonos i barrets que semblaven plats!

Llavors la Vermelleta va anar a la platja, allà s’estava molt tranquil, llavors la Vermelleta va veure que plovia i aleshores es va refugiar a un arbre fins que acabés de ploure. Quan va sortir el sol, la Vermelleta se’n va anar a Australia i la Vermelleta es va trobar amb el Gaig, el Rossinyol i el fuster que havien sigut amics de l’infància. Així que la Vermelleta es va quedar uns dies amb els seus amics a Australia.

Aleshores la Vermelleta va anar al riu i es va trobar una màquina del temps, llavors la Vermelleta va avisar al Gaig, que era un expert amb les màquines del temps. El Gaog li va dir que per que no viatjaven al passat per veure els dinosaures. La Vermelleta estava d’acord, però primer va anar a avisar al Rossinyol i el fuster. Quan van entrar a la màquina del temps va tremolar i tremolar fins que van viatjar al passat. Llavors la Vermelleta es va trobar un munt de dinosaures, una cova amb uns bebes de dinosaures i una mica de palla i hi havien moltes flors. També van veure com un T-rex rstava lluitant amb un altre T-rex.

La Vermelleta anava volant pel cel i es va trobar un drac. Era el drac de Montblanc, quan la Vermelleta se’n va adonar que era el drac dolent va volar ràpid a avisar a Sant Jordi. El drac va segrestar la princesa i la Vermelleta i el cavaller van matar el drac i alliberar laprincesa. De la sang del drac va créixer un roser i Sant Jordi i la Vermelleta van agafar una rosa i li van donar a la princesa. Tant contenta estava la Vermelleta que va començar el vol cap al Pla de Manlleu.

Pel camí va començar a ploure i la Vermelleta es va refugiar sota in pi, però es va quedar dormida i l’endemà es va despertar i s’ho va trobar tot nevat. La Vermelleta no sabia què era i va avisar al seu amic Blau, i li va explicar què era i que es podia jugar amb ella i van jugar i fer ninots de neu. En Blau tenia una casa a un arbre i la va convidar a dinar i després van seguir el camí cap al Pla de Manlleu. A la tarda es va trobar les Puputs sobre un cable, que estaven jugant i vigilant el bosc, volien trobar uns cuquets per berenar. La Vermelleta també tenia gana i es va posar amb les puputs a caçar i estaven boníssims. Van acabar de berenar i van seguir cap al Pla de Manlleu. es van aturar a Torreles, al camp de futbol, i juntament amb el Blau, van preguntar quan faltava per arribar i els hi van dir que quedaven uns 25 km. aproximadament i es van posar a plorar. Van quedar-se a descansar a casa d’en Blau, que vivia allí, i quan es van despertar van finalitzar el viatge cap al Pla de Manlleu. Quan van arribar van adonar-se que no hi havia cap casa, ni res de com recordaven que era el seu poble, i de sobte van trobar la màquina del temps i van entrar-hi i van viatjar al present. Van anar a veure a tots es seus amics i se’n van anar al seu arbre preferit.

La Vermelleta i en Blau van beure una escola que es deia Escola Sant Miquel, la Vermelleta li ca dir al Blau si volia quedar-se a viure amb ella, però ell va dir que no, però es va quedar uns dies de vacances.”

FI