Una Mona diferent!!

Hola famílies! aquest matí tots els nens i les nenes de l’escola han celebrat el divendres de la mona d’una manera diferent. Han fet una gimcana respectant els grups bombolla on hi havia quatre proves: Pintar una mona gegant per tota l’escola, buscar ous de Pasqua amb unes proves i unes pistes, pintar uns ous amb xeringues amb colorant i fer de bon pagès/sa i fer curses de sacs i evitar que caigués un “ou” al paracaigudes. S’ho han passat genial!

A més a més, a la tarda han sortit a ballar al pati (sempre respectant els grups bombolla) i s’han pogut moure al ritme de diferents cançons! Ha sigut un dia genial!

Si voleu veure les fotos, feu clic aquí