Projectes

Superfilharmònics.

Aquest projecte es realitza conjuntament amb l’Escola Municipal de Música de Berga. Els alumnes de Cicle Mitjà aprenen a tocar instruments de vent (trompeta, trombó i clarinet) amb la col·laboració de l’Ajuntament de Berga i de l’AMPA de l’Escola de La Valldan.

De cap a l’aigua.

Aquest projecte està subvencionat per l’Ajuntament de Berga i té l’objectiu que tots els nens i nenes de Cicle Inicial i Mitjà, aprenguin a nedar. Es realitza l’últim trimestre, una tarda a la setmana.

Esport Blanc.

Durant sis divendres, les nenes i els nens de Cicle Mitjà practiquen les diferents modalitats d’esquí.

Pla de consum de fruita a les escoles.

Un cop cada tres setmanes rebem fruita i un cop per setmana (a part del dimecres), fem un treball conscienciant als alumnes de la importància d’aquest consum.

Projecte mengem fruita els dimecres.

Des de fa uns cursos es va decidir que fomentaríem el consum de fruita a l’hora d’esmorzar. És per això que els dimecres convidem els alumnes a menjar fruita.

Projecte interdisciplinari.

Aquest curs realitzarem tres projectes interdisciplinaris tota l’escola. El que van decidir els infants que faríem el primer trimestre és “L’espai”.

Col·laboració campanyes solidàries – recollida de taps.

Fomentem la recollida de taps d’envasos de plàstic per a finalitats solidàries.

Setmana Bio (Del 17 al 23 d’octubre de 2022)