Trobada Esportiva Escolar: Handbol

Hola famílies,

El diumenge dia 29 de gener al matí l’alumnat de Cicle Superior va participar a la Trobada Esportiva d’Handbol.

És la divuitena edició de les Trobades Esportives Escolars. Es tracta d’una iniciativa per promoure la pràctica esportiva entre l’alumnat de 5è i 6è de primària dels centres educatius de la ciutat a través de jornades dedicades a diferents esports dinamitzades pels clubs esportius locals. Al llarg del curs lectiu 2022-23 es porten a terme sessions d’handbol, orientació, atletisme, bàsquet i futbol.

Els i les alumnes de Cicle Superior van fer dos equips i van jugar contra les altres escolar de Berga de manera amistosa que també van participar-hi. Va ser un matí lúdic on l’alumnat va gaudir de l’esport i sobretot, practicar l’handbol participant tot l’alumnat de la ciutat.