Sant Jordi 2024

Bones famílies,

El 23 d’abril, Diada de Sant Jordi, celebrem el dia del llibre i de la rosa, símbols de la cultura i l’amor.

Des de l’escola hem volgut celebrar-ho amb diferents actes: tot l’alumnat ha fet una manualitat, un punt de llibre i han treballat un poema de Sant Jordi. L’alumnat d’educació infantil van representar la llegenda de Sant Jordi aquest dilluns al matí. L’alumnat de primària de cicle superior ha participat en el certamen de lectura en veu alta d’Òmnium Cultural a la plaça Sant Joan de Berga. També, hem sortit tot l’alumnat a veure les parades de llibres i roses pel carrer major i esmorzar a la plaça Sant Pere de Berga. Aquesta tarda l’alumnat d’infantil, cicle mitjà i superior faran un joc anomenat “Descobrim els contes amagats”.

Des de l’escola us desitgem a totes i a tots que passeu un feliç Sant Jordi.

(Accedir a les fotos clicant al quadre lila “FOTOS”).