Projecte “La Valldan”

Hola famílies!

L’escola ha començat un nou projecte interdisciplinar anomenat “La Valldan” des de I3 fins a P6.

El projecte s’ha presentat a tot l’alumnat de l’escola a partir d’un escenari concret com a punt de partida. S’ha escollit un tema que oferís l’oportunitat de treballar els sabers del currículum, permeti interaccionar amb la realitat que ens envolta, desperti l’interès de l’alumnat perquè vulguin seguir aprofundint i investigant i sigui rellevant socialment.

L’aprenentatge basat en projectes és un mètode de treball globalitzador que pretén tornar el protagonisme a l’alumnat, fent-lo responsable del seu propi aprenentatge.

(Accedir a les fotos clicant al quadre lila “FOTOS”).