La setmana Bio a l’Escola de La Valldan

Durant aquesta setmana els infants de l’Escola han pogut gaudir de la Setmana Bio. Sobretot Cicle Superior ha pogut rebre molta gent interessant sobre diferents temes i els infants s’han enriquit molt.

Demà, dilluns 25, serà l’últim dia que farem activitats emmarcades en aquesta setmana.

El dilluns vam poder gaudir del món de la mel amb l’Amadeu Capdevila, ens va explicar tot el procés que fan les abelles i fins i tot ens la va deixar tastar!

Dimarts la Diputació de Bcn ens va oferir el taller de Podem cuinar amb el Sol?, on vam poder escalfar xocolata desfeta i vam poder fer-ne un petit tast.

Dimecres vam anar a comprar plantes i flors al Molí de La Valldan i les vam plantar a l’hort de l’Escola.

Dijous van venir a parlar-nos sobre les melmelades i els altres productes que fan a l’Aranyonet (La Pobla de Lillet).

El divendres ens van explicar aspectes sobre una explotació ecològica, el Salt del Colom, que es troba a l’Espunyola.

I, tal i com veieu al cartell, demà ens queda un taller d’olis essencials, que el farà la Bianca Fandiño, una mare d’un ex-alumne de l’Escola.

Des d’aquí volem agrair tota l’atenció, la paciència i la voluntat que han tingut totes les persones que han fet possible aquesta #SetmanaBio.

MOLTÍSSIMES GRÀCIES!

Podeu veure les fotos de la Setmana Bio fent clic aquí