Graduació de 6è

Com esteu?

Com ja sabeu, el dimecres passat vam celebrar la graduació de 6è amb totes les mesures de seguretat. Els infants van trobar-se a l’escola i van poder veure’s cara a cara amb els companys i amb els mestres.

La directora va fer un petit discurs i ells mateixos també, on van explicar què és el que més els havia agradat de l’escola. Posteriorment vam veure un vídeo de la seva promoció de tot el seu pas de l’escola, un vídeo que els hi van fer els seus companys i companyes de sisè i vam fer una videoconferència amb la tutora.

Aquí us deixem els vídeos i fotografies.

Vídeo mestres

Vídeo companys de 5è

Esperem que tingueu un bon pas a l’Institut i que ens vingueu a visitar!