FESTA DE L’AIGUA

Hola famílies,

avui dia 22 de juny és l’útlim dia d’escola i ho hem volgut celebrar fent una festa de l’aigua. Aquesta festa s’ha portat a terme a través de 8 proves, amb tots els alumnes s’han fet 8 grups d’edats barrejades i per estacions anaven passant per totes les proves.

Ens ho hem passat molt bé, al final s’ha acabat fent una guerra d’aigua on tots, i sobretot el professorat, hem acabat ben xops. Hem acabat el matí fent l’hora dels adeus.

De part de tota l’escola de La Valldan us volem desitjar molt bon estiu i bones vacances!!

Us deixem el recull de fotografies i videos de l’activitat, ho podreu veure clicant aquí.