Festa de final de curs

Hola famílies! Estem preparant el vídeo de la festa de final de curs de l’escola! D’aquí poquet ja us l’ensenyarem!

El dia de la festa va ser un dia ple d’emocions, les nenes i els nens de tota l’escola estaven nerviosos per poder mostrar allò que havien assajat i sobretot les quatre nenes de 6è que marxen l’any que ve estaven expectants i una mica tristones per deixar la nostra escola.

De moment us deixem fotos d’aquesta tarda tan màgica. Les podeu veure a l’apartat “fotos” de la web.

Volem aprofitar per dir que des de l’equip de mestres volem felicitar a totes les nenes i els nenes per tot l’esforç, les ganes i la dedicació que hi han posat i també agrair a totes les famílies el seu suport i l’ajuda! En fi, MOLTES GRÀCIES!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *