El Site de l’Escola

Benvolguda família,

Des de l’escola de La Valldan i amb la voluntat de millorar dia a dia la nostra feina i la tasca docent que oferim a l’alumnat, seguim fent millores en alguns aspectes que us poden ajudar des de casa en aquesta situació excepcional de confinament.

És per aquest motiu que avui us presentem el Site de l’escola. Un espai on trobareu totes les tasques que ha de realitzar l’alumnat amb una nova presentació molt atractiva a nivell visual i molt ordenada en els diferents cicles i cursos.

En aquests moments, i mentre encara no estigueu acostumats a entrar al Site, la publicació de les tasques serà doble: per una banda, com es venia fent fins ara a travês del Drive de l’escola i, per una altra, a través d’aquest nou espai.

És per tot això,i amb la certesa que intentem que el nostre treball us ajudi, que us convidem a entrar en aquest nou espai des de l’enllaç següent:

El Site de l’Escola de La Valldan

Si alguna família té dificultats per entrar, també us deixem l’enllaç del Drive amb les tasques (recordeu, són les mateixes tasques però estan en llocs diferents)

Si teniu qualsevol consulta, no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres!