Celebrem les festes de Nadal a l’escola!

Bon vespre famílies!!! avui hem celebrat el Nadal a l’escola. Els nens i nenes de tota l’escola han preparat uns poemes i unes cançons de Nadal xulíssims. Ja que aquest any hem hagut de canviar el format, us deixem uns enllaços on podeu veure tot el que han preparat durant aquests dies a l’escola. Cada grup ha preparat un poema de Nadal, una cançó en català i una cançó en anglès. A més a més els nens i les nenes de 4rt i 5è han preparat una cançó amb els instruments que toquen a l’escola. Bones festes famílies!

Vídeo Educació Infantil

Vídeo Cicle Inicial

Vídeo Cicle Mitjà

Vídeo Cicle Superior