Projecte Tàndem

FEM TÀNDEM L’H és un projecte de singularització de les escoles públiques de L’Hospitalet mitjançant un element d’excel·lència del camp de les arts, la cultura i les ciències. Vol desenvolupar la funció educativa de la cultura enfortint els vincles i la col·laboració dels equipaments culturals amb les escoles públiques de L’Hospitalet.

Per sisè any consecutiu l’escola fa tàndem amb l’ acadèmia Nubotica, situada al carrer Barcelona de la ciutat. Aquest any tenim el privilegi de passar tot un matí de formació amb cada grup classe a la seva acadèmia. Amb aquest projecte el que s’intenta és integrar les tecnologies a l’aula, permetent obrir noves vies d’ensenyament i aprenentatge que milloren el rendiment i l’ocupabilitat. Formant aquest tàndem ajudem al nostre alumnat a desenvolupar noves i importants competències digitals i el preparem pel món actual.

Durant el curs anirem fent diferents visites amb l’alumnat de tota l’escola. Aquest primer trimestre han visitat l’acadèmia l’alumnat de 4t, 5è i 6è. El segon trimestre ho farà 1r, 2n i 3r i el tercer trimestre ho faran els grups d’INFANTIL.  Durant el matí realitzem diferents propostes relacionades amb diversos recursos que ens ofereixen al seu espai:

• L’alumnat de 4t ha pogut gaudir de taller de Lego WeDo 2.0.

• L’alumnat de 5è ha pogut gaudir de taller de Disseny 3D amb TINKERCAD i taller de Lego Spike Prime.

• L’alumnat de 6è ha pogut gaudir de taller de Disseny 3D de samarretes amb TINKERCAD i taller de M-Bots amb una lluita de mini-sumo.

Si cliqueu la imatge trobareu algunes de les fotos que hem anat fent:

Moltes gràcies a l’Ajuntament per permetre que la robòtica estigui present a l’escola gràcies al seu finançament i als professionals de Nubotica que estan format part activa d’aquesta iniciativa que continuem any rere any.

Fins aviat!