La música a l’escola

La música a l’escola sempre té un lloc especial i cada any fem diferents projectes on l’alumnat té l’oportunitat de participar-hi.

Aquest any les activitats proposades han estat:

El projecte MUSICAL SUMMER CAMP. On l’alumnat de cinquè han estat aprenent les cançons i les coreografies d’aquest musical que han interpretat amb d’altres escoles al Teatre Aliança del Poblenou, ha estat una gran experiència.

L’activitat del TOCA-TOCA per l’alumnat de quart on treballen la percussió corporal.

Donem la llauna que ha participat l’alumnat de tercer que han creat els seus propis instruments.

L’activitat La Clika amb l’alumnat de segon de primària al Teatre Joventut de L’Hospitalet.

Les danses de primer de primària a l’Estadi de futbol de L’Hospitalet.

Tots aquest projectes es fan conjuntament amb altres escoles i estan organitzats per la Casa de la Música d’Hospitalet de Llobregat.