Setmana Cultural BiP “L’ArT”

Bon dia famílies,

Com ja sabeu, l’escola cada any escull un eix temàtic: aquest any és l’ArT.

Enguany ens hem decidit per aturar la normalitat lectiva al llarg d’una setmana i realitzar diferents projectes i propostes a l’aula per donar continuïtat i sentit a l’eix temàtic de l’escola a “La Setmana Cultural BiP“.

Aquesta es farà del 6 al 10 de març i treballarem de manera globalitzada diferents propostes que impliquin l’ArT.

Aprofitarem els noms de les aules escollits a inicis de curs pels infants i  ens organitzarem per Cicles per treballar l’eix temàtic des de tots els àmbits possibles. Ho farem afavorint diverses agrupacions: infants d’una mateixa aula, infants d’un mateix nivell i infants d’un mateix cicle…

No us volem avançar cap informació però l’equip de mestres està dissenyant unes propostes moooolt atractives!

Al llarg de la setmana viurem un munt d’experiències i aprenentatges que anirem compartint amb vosaltres.

Una forta abraçada!

Equip de mestres