RESPOSTES A LES QÜESTIONS DE LES FAMÍLIES DE P3

Inici de curs, període d’adaptació: es fa durant una setmana. Els primers dies, els nens i nenes segueixen un horari adaptat per tal que

l’acollida sigui més personalitzada, amb grups reduïts. Aquest horari es va incrementant progressivament al llarg de la setmana per afavorir que els nens/es es coneguin entre ells i s’adaptin a la nova situació. Durant aquests dies les famílies podeu entrar, parlar amb la mestra, marxar… tot amb calma! L’adaptació és important. Normalment us donem els horaris abans de l’estiu per tal que us pugueu organitzar l’horari laboral durant aquell període.

Entrades i sortides: entreu cada dia al recinte escolar i acompanyeu el/la vostre fill/a a la porta de la classe. També els aneu a buscar a la porta de l’aula.

Comunicació amb la tutora: la tutora es comunica a diari amb les famílies durant les entrades i les sortides.  També comptem amb les agendes, d’ús diari. Normalment fem una primera reunió a inici de setembre (aquest any ens adaptarem a les circumstàncies) i després hi ha l’entrevista personal durant el curs. Lliurem dos informes, un al febrer i l’altre al juny.

Extraescolars: a la tarda s’ofereix alguna extraescolar pels més petits, cada curs pot variar. No obstant, en el cas d’alumnes d’Infantil, no recomanem que el nen/a estigui massa hores seguides a l’escola, més enllà del que és l’horari escolar.

Acollida: Oferim acollida a La Caseta els matins i les tardes. Però no recomanem que els alumnes de P3 en facin ús, almenys massa estona.

Menjador: Els petits de P3 comencen a menjar els primers i dinen a la seva aula. Els/les alumnes que dormen migdiada a casa, es respecta, tant a P3 com a P4. Dormen a la biblioteca, on hi ha amplitud. També es respecten els nens/es que no volen dormir. S’intenta que descansin, que agafin el ritme de la migdiada, però si no poden, surten a jugar al pati petit.

Tornar a la visita guiada