Història

Les antigues escoles del 1960 estaven ubicades al carrer de les escoles, constaven de dues aules i pati. A mesura que van passar els anys i va créixer la població, l’any 1980 es van començar a cosntruir unes altres escoles en un turó fora del nucli urbà, igual que el Casal es va aconseguir aquest nou edifici gràcies a l’esforç de la població. Tot i que els alumnes de primària anaven a l’escola nova, els de parvulari continuaven anant a l’antic fins l’any 2003 que es  feu una nova ampliació de dues aules així aconseguint estar tots els alumnes en el mateix centre.

El juny del 2008 degut a les esquerdes el Departament d’Ensenyament va decidir que l’escola s’havia d’enderrocar i actualment els alumnes estan en cinc mòduls en espera de la nova construcció.

El curs 1996 l’escola va iniciar activitats conjuntes amb les escoles de Rodonyà, la Joncosa i Masllorenç formant un agrupament rural i després va ser la ZER El Montmell, l’any 2000.

El 31 d’agost del 2010 es va dissoldre la ZER i des del curs 2011-2012 som escola d’una línia.