Escalfem motors… curs 2021-22

Benvolgudes famílies,

Estem a punt de començar un nou curs escolar:
– Les classes s’iniciaran el proper 13 de setembre en horari de matí i tarda.
– L’horari serà per als alumnes d’educació infantil de 9.00 a 12.30 i de 15.00 a 16.30, i per als alumnes d’educació primària de 08.55 a 12.25 i de 14.55 a 16.25.
– Es mantindran les zones d’espera diferenciades per cicles fora de l’escola.
– També es mantindran els patis diferenciats per cicles.
– Tots els alumnes han d’entrar i sortir del recinte escolar amb mascareta.
– Els alumnes a partir de 6 anys han de portar mascareta durant tota la jornada escolar.
– Es realitzarà la reunió general d’inici de curs de forma telemàtica el proper 7 de setembre a les 21.30 (ja us farem arribar l’enllaç).
– Durant els primers dies de setembre ja us seguirem informant.
És un curs que continuarà estant marcat per la situació sanitària actual però l’encarem amb il·lusió i amb moltes ganes d’anar recuperant la normalitat desitjada.