Venda de Xandalls
Els xandalls de l’escola es venen a la botiga Fruit of the Loom de Valls. Al carrer Anselm Clavé.
Venda de Xandalls Llegeix més »
Els xandalls de l’escola es venen a la botiga Fruit of the Loom de Valls. Al carrer Anselm Clavé.
Venda de Xandalls Llegeix més »
Els nens i les nenes de segon hem treballat avui, 25 de Novembre, el Dia Internacional Contra la Violència de Gènere. Hem apres molt i ens ho hem passat molt bé!
La nostra escola segueix amb la continuïtat de l’hort i aquest any ja hem iniciat les primerres plantacions de la temporada gràcies a l’ajuda dels nostres alumnes que hi dediquen un treball molt especial, plantant, regant, cuidant… Aquí us deixem una petita mostra per poder veure com va creixent.
Els alumnes de P5 planten a l’hort. Llegeix més »
Avui els alumnes de 1r hem fet de paleontòlegs. Hem trobat ossos de dinosaure i unes cues enormes al sorral de l’escola!
Paleontòlegs a l’escola Llegeix més »
Els alumnes de cicle superior hem treballat Gianni Rodari i avui ha estat el torn dels alumnes de 5è de recitar un poema de memòria. Ho hem fet de manera col·laborativa. A un infant pintor fou la poesia triada.
A un infant pintor Llegeix més »
Bon dia! a cicle superior treballem la poesia i Gianni Rodari, aquest cop es el torn dels alumnes de 6è. Mireu que bé reciten els seus poemes!
Bona nit, us adjuntem els horaris de les classes que es duran a terme online pels cursos que estan confinats.
Horari classes cursos confinats Llegeix més »