Cançons

Aquest curs els alumnes de 5è i els alumnes de 6è han compost unes cançons molt boniques.  Les han gravat a l’escola amb la mestra de música i finalment han elaborat un videoclip.
Aquest és el resultat de tot el treball.
Moltes felicitats a tots i totes… Llegeix més»

Educació.cat

Ja fa uns dies que van venir a gravar a l’escola per veure com es treballa la perspectiva de gènere a cicle superior.
En assemblees on debaten i comparteixen emocions. Per representar que no porten etiquetes peten globus com a símbol d’alliberament.
En aquest link podeu… Llegeix més»

Premi Científiks en joc

Ahir ens van atorgar el Premi al millor disseny de “Científiks en joc” pel treball: “Elisenda Ballesté  la microbiòloga del mar”.

Aquest projecte l’hem realitzat aquest curs amb l’alumnat de 5è i ha consistit en conèixer a una científica. En el nostre cas, vam elegir a una microbiòloga de la UB, l’Elisenda Ballesté, que ens va apropar al món de la ciència i a l’Antàrtida fent una videotrucada.

El proper curs es farà l’edició del videojoc a partir de la nostra proposta.