Benvinguts! L’escola és casa vostra!

Us abracem, us diem hola i us obrim les portes un curs nou. Serà un any de canvis per tots i totes però el que segur que rebreu com a família serà una càlida acollida i rebuda. Professionals, famílies i infants som una comunitat d’aprenentatge on junts creixem, aprenem, gaudim i ens divertim.

Els vostre fills i filles són els protagonistes principals i per això els escoltem, observem els seus interessos, deixem que descobreixin, motivem que es facin preguntes i satisfem les seves curiositats. Tot respectant el seu temps, acompanyant en els processos de vida, creant un clima de confiança, de seguretat i benestar perquè es puguin desenvolupar plenament en tots els sentits.

EQUIP DEL PAS

COMUNITAT DE PETITS

COMUNITAT DE MITJANS

COMUNITAT DE GRANS

Som novetat, som il·lusió, som l’ESCOLA ALDANA!

Som novetat perquè després de 159 anys passem de ser una escola concertada a pública.

Som il·lusió perquè tenim per davant un nou repte, un nou camí, unes ganes de fer comunitat amb les famílies i el barri de Sant Antoni.

Entenem l’escola com un espai d’acompanyament i respecte pels processos de vida dels infants. Fomentant-nos amb l’aprenentatge al llarg de tota la vida tot contemplant la persona en totes les seves vessants.

Convivim amb els infants i les seves famílies amb la voluntat que se sentin reconeguts, acceptats i estimats i puguin créixer en equilibri i benestar. En tot aquest procés els adults acompanyem els infants, els observem, hi som presents, proposem, no condicionem i no fem judicis.

Aquest acompanyament respectuós permet que cada infant i la seva família pugui SER, APRENDRE, FER I CONVIURE