Visitem els horts

Cliqueu per veure les fotografies

Els grups de P4 hem fet la primera sortida. Tot i que, alguns nens i nenes ens demanaven si aniríem d’excursió amb autocar, el fet d’anar-hi a peu no ha tret l’emoció de la sortida.

Contents i emocionats hem anat a visitar els horts comunitaris del camí de la vinya de Sant Hipòlit de Voltregà. La Marta ens ha explicat molt bé les diferents verdures que hi cultivaven i les herbes aromàtiques que han plantat. També ens ha respost les preguntes que els nens i nenes havien preparat.

Després hem fet camí cap a la font de la Sala on hem pogut esmorzar i hem gaudit d’una estona de joc i d’apropament a la natura.

Com podreu veure en aquestes fotos la sortida ha estat tot un èxit!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut