Una sorpresa musical

Torna el fred i les glaçades, i els dies de boira que no s’acaben mai. Amb ells, arriba també el Nadal, temps de celebració que, malgrat les circumstàncies, porta quelcom especial en l’ambient, en adults i infants.

És per això que els nens i nenes de l’escola amb l’ajut de la Muntsa en la direcció musical, la comissió de festes en la logística i coordinació i totes les tutores fent suport han preparat un petit regal per totes les famílies. És una mica llarg, però us convidem a veure’l sencer i en família, segur que els hi agradarà veure els altres grups.

A més, l’equip docent de l’escola també hem preparat una felicitació que volem compartir amb vosaltres.

Esperem que els gaudiu tant com ho hem fet alumnat i docents.

Us desitgem el millor per aquestes festes. Ens retrobem a la tornada amb les piles carregades i a punt per seguir creixent plegats.

Bon Nadal i bon 2022!