This is how we do it

Cliqueu per veure les fotografies de 1er Cliqueu per veure les fotografies de 2n Cliqueu per veure les fotografies de 3r

Aquestes setmanes, a primer, han estat treballant les peces de roba que porten més sovint. Van escoltar el conte “Froggy gets dressed”, en el que una simpàtica granota vol sortir a jugar a la neu, però no acabava de vestir-se gaire bé. Amb l’ajuda de tothom van aconseguir acabar-la vestint correctament perquè no passés fred. A més, amb el carnestoltes pel mig, vam parlar d’algunes peces de roba que portàvem posades durant la setmana de carnestoltes.També hem pogut començar a treballar en les rutines que fem als matins, quan ens llevem a casa i fins a anar a l’escola, a partir de jocs i materials diversos. Una presentació, un memory, unes flashcards…

Els nens i nenes de segon han estat treballant les peces de roba i, així, també practicar com demanar per la roba que portem. Per realitzar aquesta unitat hem fet fins i tot un “fashion show”, els hi ha agradat desfilar per davant dels seus companys i companyes. També estan treballant l’ABC a partir d’una cançó. Han après el nom de les lletres en anglès i cada dia, de manera individual, pensen paraules que comencen per les lletres que toca treballar aquell dia. Després les posem en comú i s’adonen que saben un munt de paraules diferents!

Les darreres setmanes els infants de tercer hem estat treballant les rutines. Partint del llibre “This Is How We Do It” que il·lustra la vida de set nenes i nens que viuen a diferents llocs del món. I, així, parlant de les semblances i diferències entre persones ens vam adonar que, tot i la distància física, tots els infants tenim les mateixes necessitats. Aquesta setmana hem acabat una petita tira còmica en la qual hi expliquem el nostre dia a dia. Així, hem pogut practicar de manera escrita les estructures treballades prèviament de manera oral. També ens hem divertit cantant i escenificant una cançó que parla de les accions que fem cada dia. Hem gaudit molt!