Theatre, travel agencies and a lot more

Cliqueu per veure les fotografies de 4t Cliqueu per veure les fotografies de 5è Cliqueu per veure les fotografies de 6è

Els darres dies els infants de 4t i de han estat treballant respectivament en les seves obres de teatre en llengua anglesa. Per una banda, els nens i nenes de 4t han treballat l’obra “The Gruffalo”, una adptació del famós i popular llibre il·lustrat amb el mateix nom dels autors Julia Donaldson i Axel Scheffler. Aquesta obra amb un ratolí molt espavilat com a protagonista i l’imponent Gruffalo ha conquistat el cor dels nens i nenes. El teatre els ha ajudat a millorar les seves habilitats d’expressió oral i corporal, la pronunciació i entonació, l’adquisició de nou vocabulari, etc.

Els nois i noies de han adaptat tres contes tradicionals al tema del projecte que estan investigant aquest curs. Aquestes obres són: Little Red Riding Hood (la Caputxeta Vermella), the Three Little Pigs (els tres porquets) i Goldilocks and the Three Bears (la Rínxols d’Or i els tres porquets). Així doncs, ens trobem amb Caputxetes Vermelles que viatgen pel món, tres porquets que es fan les seves cases al costat de les 7 Meravelles, una Rínxols d’Or que viatja amb els ossets…

D’altra banda, l’alumnat de estan treballant d’agents de viatges. Aprofitant el tema del projecte d’enguany, s’han creat petits grups de treball els quals han de “promocionar” una ciutat del món per viatjar. Imaginant-se que són una agència de viatges han hagut d’escollir una ciutat del món i fer-ne propaganda a partir d’un fulletó i una petita exposició. En aquesta exposició han de mencionar aspectes tan rellevants com activitats divertides per fer en aquella ciutat, monuments o llocs a visitar, recomanacions d’hotels i restaurants, anotacions sobre el clima, moneda, preu aproximat del viatge, etc.

Així doncs, l’alumnat dels grans no deixem mai d’aprendre!