Tastet d’atletisme

El 4 – 5 de març els alumnes de 4t, 5è i 6è vam fer una sortida a les pistes d’atletisme de Vic. Aquesta activitat formava part del projecte ja que ens va permetre conèixer i practicar un nou esport.

Un cop a les pistes ens vam dividir en 3 grups mixtes. Cada grup va voltar per 3 estacions diferents per tal de practicar diferents modalitats:

• velocitat (salt de tanques, relleus) i llançament de vòrtex
  • salt de perxa
  • salt de llargada i triple salt

A les 11.15h vam fer una parada per esmorzar, però encara no estaven prou cansats i van aprofitar per fer voltes a la pista.

Prèviament havien treballat diferents modalitats d’atletisme a l’escola i vam valorar molt positivament poder-los practicar a les pistes d’atletisme. Va ser  un matí molt profitós i agradable. Això sí, les agulletes van durar un parell de dies!

I per acabar de rematar… quina sorpresa!!! Ens vam trobar la Fiona Pinar entrenant. Ens va fer molta il·lusió poder-la saludar ja que la setmana anterior havíem llegit un article sobre ella i vam trobar sorprenent la seva actitud de superació.