Speak up!

Cliqueu per veure les fotografies de 4t Cliqueu per veure les fotografies de 5è Cliqueu per veure les fotografies de 6è

Aquests darrers dies de gener l’alumnat de 4t, i hem estat potenciant les nostres habilitats orals a partir de diverses activitats desenvolupades a l’aula.

Els nens i nenes de 4t hem treballat la història “Bilal cooks Daal”. Amb aquest conte hem conegut una recepta tradicional molt estesa al sud d’Àsia; el Daal. A partir d’aquí s’ha introduït vocabulari relacionat amb els aliments, fet que ens ha permès iniciar converses molt interessants en relació a receptes tradicionals d’altres països que ja formen part de la nostra dieta. Comencem, doncs, un nou centre d’interès relacionat amb el menjar arreu del món.

L’alumnat de hem treballat les habilitats orals a partir de dos elements: les estacions de joc a l’aula i els debats. Amb aquestes estacions es pretén potenciar la interacció oral entre l’alumnat fent ús de l’anglès com a llengua vehicular. D’altra banda, amb els debats aprenem vocabulari nou, connectors, maneres d’expressar la nostra opinió i les emocions que sentim, així com defensar el nostre punt de vista davant d’un tema determinat.

A , realitzem el que anomenem “class discussions”. Es tracta d’uns debats a l’aula que giren al voltant de diversos temes presents en la nostra societat i al món. Aquests darrers dies hem treballat la història de la Isatou Ceesay, una famosa activista de Gàmbia que va impulsar el moviment “One Plastic Bag”. També hem reflexionat al voltant de l’ús de les xarxes socials a partir d’una lectura publicada en un medi digital anglès.