Sortida matinal medi ambient

Cliqueu per veure les fotografies de 4rt Cliqueu per veure les fotografies de 5è

 

Aquest dimecres els grups de 4t i 5è de l’escola vam fer una sortida matinal de medi ambient amb el Museu del Ter, a les Masies de Voltregà. Allà vam estudiar els insectes i entre tots els hi vam construir un hotel. També vam anar al mirador dels ocells on vam aprendre i poder veure la fauna que hi habita. Amb els binocles en vam veure moltíssims! Una caminada i sortida per l’entorn del tot recomanable per les famílies.

Us deixem unes quantes fotografies.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut