Sortida Camadoca Petits

Cliqueu per veure les fotografies

Avui els nens i nenes del cicle dels petits hem anat a Camadoca d’excursió. La nostra primera excursió del curs!
Ens ho hem passat super bé! Hem vist molts animals, hem jugat en un entorn molt bonic i ens ha agradat molt anar amb l’autobús.
A continuació, fent clic a la imatge, podeu veure algunes de les fotos que hem registrat durant el dia.

Mestres del cicle dels petits.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut