Sant Jordi ’23

Cliqueu per veure les fotografies

Avui hem celebrat Sant Jordi a l’escola.

Al matí hem visitat les parades que tenen els nens i nenes de sisè amb llibres i unes roses molt especials, fetes per l’alumnat d’aquest mateix curs i pensades per durar mooolt de temps. A més, a cada cicle s’han fet diferents activitats i tallers; titelles, contes en anglès i francès, tallers de punts de llibre, dracs, roses…

A la tarda, hem vist una representació adaptada de la llegenda de Sant Jordi. Sabeu que el cavaller ha arribat en ‘cavacleta’? Ha estat molt divertida, enhorabona als actrius i actors. Seguidament, els nens i nenes de sisè han anunciat el nom de la mascota (Lua) i el conte guanyador del concurs literari. Enhorabona a les classes de I3A i 5è B! Com no podia ser d’una altra forma, hem acabat la festa fent una conga tota l’escola.

Aprofitem per fer un agraïment a l’AFA per haver regalat un llibre per cada grup. En agrada tenir llibres nous a l’escola que despertin la curiositat per la lectura als infants.

Com sempre, ha estat una dia especial i que ens agrada molt celebrar i promoure a l’escola.

Bona diada de Sant Jordi!