Rua de Carnestoltes

Cliqueu per veure les fotografies

Avui hem tancat la setmana més boja de l’any a l’escola i ho hem fet amb una gran celebració.

Tota l’escola, dels més petits als més grans, hem sortit a fer una rua pel poble seguin al nostre Rei Carnestoltes i acompanyats de música. Hem arribat fins a la Pista, on hem esmorzat, jugat i ballat una mica donant així fi a aquesta festa.

Fins el proper any!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut