Papallones simètriques

Cliqueu per veure les fotografies

Les nenes i nens de segon hem fet papallones amb plastilina. Les penjarem a les finestres perquè ja és PRIMAVERA !!!

A més a més, hem après què és la SIMETRIA.

La simetria en les papallones vol dir que una ala és igual a l’altra però posada del revés.

Esperem que us agradin mooolt !!!

Classe de segon A i segon B.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut