Mont Sant Benet

Cliqueu per veure les fotografies

Els trens i les autocaravanes hem anat d’excursió al Mont Sant Benet. Vam rebre l’encàrrec de la científica Papil·la que necessitava ajudants i ajudantes i allà hem anat! Hem pogut experimentar amb les fruites i les verdures i fer moltes descobertes interessants tot tastant. Després de dinar hem jugat a l’ombreta i ens ho hem passat molt bé!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut