La música de Carnestoltes

Cliqueu per veure les fotografies de 4t Cliqueu per veure les fotografies de 5è Cliqueu per veure les fotografies de 6è

El mes passat vam donar la benvinguda al Carnestoltes. Va ser una gran festa plena d’alegria i xerinola.

Els de sisè van participar activament de la Festa amb la creació de coreografies i l’aprenentatge de ritmes per rebre al Rei Carnestoltes, amb tots els honors. Aquest mes hem començat escoltant l’audició “Pompa i Circumstància” d’Edward Elgar, per treballar l’estructura, els instruments i la pulsació d’una de les marxes més importants de la història de la música.

Els infants de cinquè han treballat de valent en l’aprenentatge de cançons de Carnaval, amb la flauta. També hem ballat una cançó mexicana anomenada “La Raspa” i hem escoltat l’audició “Guia d’orquestra per a joves”de Benjamin Britten per poder aprendre i discernir les diferents famílies d’instruments.

Finalment els de quart, ja comencen a practicar la mà esquerra en la flauta. Són uns grans flautistes! Hem ballat la dansa “Oh Susanna” i hem escoltat el Scherzo de la sonata nº5 de Ludwig Van Beethoven.

Tots hem après cançons de Carnestoltes i la dansa del Rogle, un ball per compartir tota l’escola que desitgem que ben aviat puguem ballar.